1. Prekių pristatymas

1.1. Užsakymas pradedamas vykdyti tik po pilno atsiskaitymo. Jei prekė yra sandėlyje, ją pristatysime per 1–5 darbo dienas.
1.2. Jei prekės sandėlyje nėra ir ji pažymėta kaip užsakoma, pristatymas gali užtrukti 1–2 savaites. Išskirtiniais atvejais terminai gali kisti dėl papildomų aplinkybių (pvz., muitinė).
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę vėluoti pristatymą dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju įsipareigojame kuo greičiau jus informuoti ir nurodyti naują pristatymo datą.
1.4. Užsakymai siunčiami apsauginėje pakuotėje, užtikrinant prekių saugumą.
1.5. Siuntinys bus supakuotas į specialią pakuotę su aiškiai nurodytais siuntėjo ir gavėjo adresais.


2. Privatumo politika

2.1. Visi pirkėjų asmens duomenys tvarkomi pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus.
2.2. Jūsų asmens duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims ir nebus naudojami jokiais neteisėtais tikslais.


3. Pardavėjo atsakomybė

3.1. Pardavėjas neatsako už pasekmes, jei pirkėjas pateikia neteisingus duomenis.
3.2. Parduotuvė neatsako už trečiųjų šalių svetainėse pateiktą informaciją, net jei nuoroda į jas yra mūsų puslapyje.
3.3. Pasiliekame teisę bet kada pakeisti ar sustabdyti veiklą be išankstinio įspėjimo.
3.4. Įsipareigojame pristatyti užsakytas prekes jūsų nurodytu adresu.
3.5. Jei pasirinktos prekės neturime, galime ją pakeisti analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas.


4. Pirkėjo atsakomybė

4.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų tikslumą.
4.2. Visi veiksmai atlikti elektroninėje parduotuvėje yra pirkėjo atsakomybė.
4.3. Jei nesusipažinote su taisyklėmis, neturite teisės naudotis parduotuve. Atliekant užsakymą ir pažymint varnelę „Su taisyklėmis susipažinau ir sutinku“, laikoma, kad su taisyklėmis susipažinote.


5. Prekių grąžinimas
5.1. Kokybiškų prekių grąžinimas

Vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu ir Mažmeninės prekybos taisyklėmis, turite teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, jei:

  • prekė originalioje, nepažeistoje pakuotėje;

  • nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

  • grąžinama su visa komplektacija, dokumentais bei pirkimo įrodymu.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei:

  • jos gamintos pagal individualų užsakymą ar pritaikytos pirkėjui;

  • yra greitai gendančios ar trumpalaikio galiojimo;

  • prarado prekinę išvaizdą dėl neapdairaus apžiūrėjimo;

  • tai yra laikmenos, laikraščiai, žurnalai ir pan., kai pažeistos jų apsaugos.

Grąžinimo procedūra:

Prekę grąžinkite į „petu.lt“ parduotuvę. Grąžinant reikia:

  • pateikti laisvos formos prašymą su užsakymo informacija (numeris, prekė, kaina, pristatymo data);

  • nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui;

  • atsakyti už prekių pakavimą ir siuntimą (išskyrus, jei buvo gauta netinkama prekė).

Pinigai grąžinami per 7 d.d. nuo patvirtinimo, kad prekė grąžinta tinkamos būklės.

Jei grąžinama tik dalis užsakymo, o taikytos nuolaidos priklausė nuo užsakymo vertės, mes pasiliekame teisę perskaičiuoti nuolaidą.


5.2. Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jei prekė nekokybiška, ją galime pakeisti arba grąžinti pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina gamintojo kaltę (pvz., ne pirkėjo sugadinimas, nesutapęs serijinis numeris ir pan.).


6. Neteisminis ginčų sprendimas

Jei nesate patenkinti įsigyta preke, prašome raštu kreiptis el. paštu pagalba@petu.lt. Pretenziją išnagrinėsime per 30 d.d.

Jeigu mūsų atsakymas jūsų netenkina, galite kreiptis į:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Adresas: Vilniaus g. 25, Vilnius, 01402
El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
Internetinė svetainė: www.vvtat.lt
Tel.: +370 5 262 6751
Taip pat galite užpildyti prašymą Europos Komisijos platformoje: ec.europa.eu/odr